Forum zrzeszajce fanw mangi Kaori Yuki  Angel Sanctuary Strona Gwna
FAQ::Szukaj::Uytkownicy::Grupy::Galerie ::Profil::Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci::Zaloguj ::Rejestracja


u mojego brata w szkole była taka dziewczyna, która miala

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum zrzeszajce fanw mangi Kaori Yuki Angel Sanctuary Strona Gwna -> Regulamin
Autor Wiadomo
Juukla
Serafin


Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 745
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 7:43, 11 Kwi 2014 Temat postu: u mojego brata w szkole była taka dziewczyna, która miala

Pomyslalayscie o tym że lepiej jak przejdzie dzieciak ospe jako przedszkolak niz jako...
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdybym nie chodziła, nie miałabym blizn.. Dawniej, jak stwierdzila inna osoba na tym forum, gggggg wychwalala innego lekarza, teraz przerzucila sie na Brome.
[link widoczny dla zalogowanych]
A to buzia otwarta , a do podbródek drugi się zrobi - tak to już jest.
[link widoczny dla zalogowanych]
W razie pytan peosze na forum
[link widoczny dla zalogowanych]

Mnie dzisiaj troszkę ciągnie do czegoś innego ale wlaśnie pokroiłam sobie pomarańczkę, żeby się zapchać. [link widoczny dla zalogowanych] Dziewczyny dziekuje bardzo za odpisanie na moje pytania.
To nie jest na zawsze. I chyba zaczne je przyjmowac od następnego poniedziałku bo teraz wyjeżdzam i nie chciałbym sie martwić o leki. A ja mam na swoim etapie (28 tc) bóle podbrzusza jak na okres, nie mogę aż iść, tylko leżę. moj rowek troszke mnie martwi ale moze sie wyrowna jak bede masowała!!! Nie jestem jakaś straszna, bo nawet ksiądz mnie skomplementował, że dla kobiety uroda jest ważna . [link widoczny dla zalogowanych]
Nie przeczytalam jeszcze wszystkiego na tym topiku, ale moze jest tu ktos , kto tak jak ja cierpi na bezsennosc w zimie. pozdrawiam Was dziewczyny i też życzę powodzenia!! Ja sie bardzo ciesze,ze znalazlam literature (takze autorstwa lekarzy ktorzy przez kilkadziesiat lat badali osoby glodujace) dzieki ktorej zdobylam wiedze i umialam prawidlowo przeprowadzic swoje glodowki.Zawdzieczam im pozbycie sie kamienia w nerce i wyleczenia stawu kolanowego ,gdzie z powodu mocnych bolow nie moglam normalnie funkcjonowac.Juz bedzie niedlugo 3 rok jak mam z tym calkowity spokoj,przez ten czas ani razu nie odczulam dolegliwosci.Obecnie propagatorka i wielka zwolenniczka glodowek i diety opartej na warzywach i owocach jest m.in dr.Ewa Dabrowska. Nie chce sie z Toba sprzeczac nie o to tu chodzi. Siedzę przy kompie , głodna , i nie mogę pójść sięnajeść. wiedząc jak bardzo życie i niesprawiedliwość jakoś nie mogę sobie wyobrazić
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam wszystkich!
[link widoczny dla zalogowanych]
Coś już przytyłaś czy jesteś na minusie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Miałam wszytskie palce u nóg chore.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

chcę tylko zrzucić z niego troszke tłuszczyku [link widoczny dla zalogowanych] I mimo ze zaczynam dopiero przygodę z brzuszkami i bieganiem z pasem widzę postępy i wam też tego życzę ;
no cóż nowa moda... W sumie to prawie za każdym razem z czego innego robiłem. fryzurę makijaż i paznokcie do ślubu zrobili mi rewelacyjne a i cenowo nie najgorzej ..tropicielko skandali.. szukam coś na ten temat w internecie,ale nic narazie nie znalazłam.... [link widoczny dla zalogowanych]
weszło całe 2 litry (zmiesciłoby sie i wiecej), potem- przewroty, wstrzasy, wygibasy a pęd do wc- dopiero po jakichś 5-7 minutach.. Ostatnio jechałyśmy biegiem do szpitala, bo po ukąszeniu komara tak jest spuchła dłoń, że nawet paluszkami nie mogła ruszać. a pozatym półroku temu usuwałam ciąże!! To też mnie skusiło. a co do kobiecosci hmm bozia obdarzyla mnie sporym biustem hehe nawet ciaza mu nie dala rady czy waze 50 czy 57 on sie nie zmienia i to jedyna czesc mojego ciala, ktora mi sie podoba, pupa co bym nie robila ile nie wazyla jest moim utrapieniem sflaczale dwa pulpety i do tego mam takie waleczki pod posladkami porazka..ostatnio mam nawet jakas fobie przed dzinsami i chodze w samych leginsach, takze akurat u mnie ta waga z kobiecoscia ma niewiele wspolnego Przecież dr Broma to nie bóg a człowiek, który stara sie nam pomóc czy wam zawsze wszystko wychodzi tak jak sobie zaplanowaliście. Jesli chodzi o kursy, na ktore uczeszczam to:
ręka lub np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tez chcialabym sie dowiedziec co sie dzieje po 3 dniach...
[link widoczny dla zalogowanych]
Powyższe zachowanie powoduję zamieszanie, widoczny jest brak strategi na ten rok, nie ma żadnego .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeżeli poczuję głód, to coś tam jeszcze przegryzam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na kiedy masz termin?.

Czas zabiegu: [link widoczny dla zalogowanych] Stosowałam chyba juz wszystkie diety ..
bede bez neta przez kolejne trzy tygodnie. Więcej to już jest zabójcze dla organizmu. szkoda mi przerywac treningu, bo efekty sa juz calkiem niezle, tluszczyk ewidentnie zmialal, ale boje sie, ze nie wytrwam, pomocy! Za daleko miałam do domu, żeby dzieci odstawiać i wracać, więc sobie darowałam. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
4 cebule Pomagają wyciszyć się i łagodnie zasnąć. przy nim zrobilo. bo ja chce to zobaczyc wodecki wiedział komu dziecko zrobić tez nie miał kogo dopaśc tylko monike. blagam niech mi ktos to przesle na maila!!!! ups to juz pomylka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mamamagdalena ty odpoczywaj i ciesz się ciszą bo tak jak dziewczyny piszą jeszcze do tego zatęsknisz hahahha A na kiedy masz termin?
[link widoczny dla zalogowanych]
Co prawda robiłam to, mając na ręce gumową rękawiczkę (taką białą, standardową ), ale po to, żeby było przyjemniej, guma jest świetna Mam też dojscie do Adipexu Czeskiego i nawet sama sugerowałam lekarzowi jak wypisywał mi receptę że może by tak spróbować Adipexu bo jest tańszy-był zorientowany i stwierdził że Meridia jest troszeczkę lepiej tolerowana przez organizm wiec juz dalej nie pytałam.Ale wiem że niektórzy stosuja Adipex i też są zadowoleni - kwestia indywidulana każdej z nas.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

(wydłuża się mm na dzień) [link widoczny dla zalogowanych] czemu taki chłopak jak Ty jest ciągle sam?
W razie potrzeby piszcie na [link widoczny dla zalogowanych] Zespół Havelock- Ellisa to uzależnienie od masturbacji przy pomocy czynników zewnętrznych. Ocywiscie na poczadku wydzielała sie wydzielina ale to normalne. Trafilam na Pania ktora zrobila mi pasemka w czerwcu, ale wyszly rude, wiec znowu zafarbowalam wlosy sama na czarno, ale oczywiscie kolor dalej mi sie nie podobal, wiec zaczelam poszukiwania. 4. [link widoczny dla zalogowanych]
Mam dylemat i jeśli ktoś miły będzie mógł mi dopomóc to będę ogromnie wdzięczna za pomoc. Górniak Nie podobają mi się zbytnio włosy Kukulskiej. Santana gratulacje ale masz power z tym pisaniem i czytaniem, pozdr A jak tam w pracy?nudy jak zwykle? - wstydzę się przed sąsiadami, przecież napewno zauważyli ile jem Pozdrowienia :*
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
co za debilny topik!


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
ycinohi
Grigori


Doczy: 11 Cze 2016
Posty: 3
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Guszyca

PostWysany: Wto 11:34, 14 Cze 2016 Temat postu:

Pewien ginekolog postanowi rzuci prac. Zastanowi si, co innego potrafi robi. Uzna, i posiada kwalifikacje mechanika samochodowego. Poszed do znajomego warsztatu, do Szefa z prob o przyjcie do pracy. Szef mu mwi:
- Jak zda Pan egzamin i poprawnie rozbierze i zmontuje silnik to dostanie Pan prac.
Szef wezwa Pana Kazia (swego pracownika) i rzecze:
- Kaziu, we Pana Doktora na warsztat, niech rozmontuje silnik od tego Fiata i potem go zmontuje. Za poprawne rozoenie silnika dasz Panu Doktorowi 50 pkt., a za zoenie drugie 50 pkt. Po egzaminie zdecydujemy, czy Pan Doktor si nada.
I tak zrobili. Po godzince, do biura szefa wraca pan Kazio i melduje:
- Szefie, Pan Doktor na egzaminie uzyska 150 pkt.
- Jak to? - wykrzykn Szef, przecie moge przyzna 50 pkt. za rozoenie i 50 pkt. za zoenie - razem 100 pkt.?
- Tak, Szefie, daem mu 50 za rozoenie, 50 za zoenie i dodatkowe 50 pkt. za to, e Pan Doktor wszystko to zrobi przez rur wydechow.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum zrzeszajce fanw mangi Kaori Yuki Angel Sanctuary Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by JR9 for stylerbb.net Bearshare
Regulamin