Forum zrzeszające fanów mangi Kaori Yuki  Angel Sanctuary Strona Główna
FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Galerie  :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj  :: Rejestracja


Gry

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum zrzeszające fanów mangi Kaori Yuki Angel Sanctuary Strona Główna -> Offtop
Autor Wiadomość
lisz666
Anioł


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mrok tak gęsty że oko wykol

PostWysłany: Pią 19:38, 19 Gru 2008 Temat postu:

Znalazłaś smaczki?? Nawet gdy grasz kobietą możesz uwieść gwiazdę zaranną ;P. Jako zagorzały zwolennik yuri próbowałem i prawie mi się to udało gdyby nie potknięcie pod koniec ;P. Ja tam gram w Utawarerumono, Age of empires III. Nabrałem też ochoty na nowego princa ale mi nie ruszy Sad Sad Sad. Konsoli nie mam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sushi
Sushi, Sake and J-rock'n'roll!


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:34, 20 Gru 2008 Temat postu:

Wiem, że można również i Jedwabną Lisicę Wink Niestety, grałam chłopcem, więc lesbijski romans miałam z głowy (wybrałam Gwiazdę Zaranną). Smaczków to niewiele znalazłam, może mógłbyś mi podać parę?

Ja dostałam w prezencie "Godfather" i katuję mój sprzęt aż furczy Twisted Evil Ale chyba wrócę do Baldursa... Nie ten poziom, klimat i grywalność. Tak, tak, jestem wybredna Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hatter
Grigori


Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 3:00, 27 Sty 2009 Temat postu:

Sesja w natarciu toteż w najbliższym czasie sobie nie pogram, ale jeszcze zanim tu przyjechałam i zajęłam się projektami dopadłam ostatniego Tomb Raidera - Underworld. Ostatnio pisałam, ze Legenda to już "nie ten TR co kiedyś", na szczęście ostatnia część nowej trylogii w jakimś stopniu przynajmniej ratuje twarz przygód Croft, jakie wyszły spod dłuta Crystal Dynamincs.

A skoro już o twarzy mowa - zarówno ta jak i figura naszej heroiny są... palce lizać po prostu. Tak kształtnej Croftówny nie widziałam chyba od czasów pierwszej trylogii z lat 1996-1999, kiedy piksele tu i ówdzie dawały pole do popisu dla wyobraźni. Stawanie w szranki z niemal symbolicznym przedstawieniem postaci to niemałe wyzwanie, toteż pokłony raz jeszcze w stronę CD. Gdy już się utknie w którymś poziomie (a na szczęście da się utknąć, powrócił też klasyczny "zawał zza rogu" i parę mutantów), z lubością szuka się rozwiązania takim modelem i z równa lubością podziwia animacje.
Poza jedną może - o ile bieganie boso jest zaprojektowane o tyle inaczej od biegania w butach, co zwyczajnie realistycznie, o tyle skoki a'la nietoperz czy latająca wiewiórka wymagały ode mnie przyzwyczajenia się.

A Natla wygląda jak Meryl Streep. Poza tym, ze faktycznie "nie wie, kiedy umrzeć", osobiście uważam to za plus!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sushi
Sushi, Sake and J-rock'n'roll!


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:27, 02 Lut 2009 Temat postu:

Age of Mythology, Baldurs Gate 2, Civilization 4, Medieval: Total War 2... wszystkie łączy to, że przeciwnik (komputer) nie boi się pyskować, obrażać, zdradzać, oszukiwać i krótko mówiąc: zachowywać się jak skurw**** Wink

PS: Simsy 3 nadchodzą wielkimi krokami. Simsomaniacy wszystkich krajów łączcie się! Nadchodzi uczta! Very Happy

PS2: W Tomb Raider nigdy nie grałam... A powinnam? :>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lisz666
Anioł


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mrok tak gęsty że oko wykol

PostWysłany: Pon 19:53, 02 Lut 2009 Temat postu:

ja tam dorwałem się do warcrafta III ale przez neta. Rozgrywki świetne. Granie z żywymi ludźmi daje totalnie inny wymiar gry. Troche popykałem w lionhart ale akcja tam się ciuuuungnie i ciunnngnie, trzeba mieć cierpliwość Razz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Medea
Tron


Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam to wiedzieć?

PostWysłany: Nie 22:00, 08 Lut 2009 Temat postu:

A ja pykam w butelkę z kolegami ^^ z koleżankami też czasami, ale wolę facetów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sushi
Sushi, Sake and J-rock'n'roll!


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:09, 16 Lut 2009 Temat postu:

Lisz666 napisał:
Granie z żywymi ludźmi daje totalnie inny wymiar gry

Kurczę, naprawdę? A to rewelacja! Very Happy Naprawdę w życiu bym na coś takiego nie wpadła. Aż myszka mi z wrażenia z biurka spadła, no, no, no Razz

PS: Ultimate Marvel Alliance... i pozamiatane Wink A Simsy 3 w czerwcu, ha ha! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Videmo
Anioł


Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trójstyk

PostWysłany: Śro 19:34, 18 Lut 2009 Temat postu:

A propos gier - ostatnio ledwo zdołałam pozbierać się ze śmiechu, kiedy uświadomiłam sobie, że większość kodów do Heroes3 (które u mnie nie działają, ale już to jakoś przeboleję xD) zawiera w sobie cytaty z "Monty Python i Święty Graal" XDD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hatter
Grigori


Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:54, 21 Lut 2009 Temat postu:

Sushi napisał:
PS2: W Tomb Raider nigdy nie grałam... A powinnam? :>

Ostatni Underworld jest pierwszym tak "współczesnym" i jednocześnie tak tombraiderowym elementem sagi, także szkoda byłoby przegapić tak świetną okazję do zapoznania sie z tym tytułem, co też uczynić (zapoznać się, nie przegapić) zdecydowanie powinnaś Wink. Seria podbija wszystkie platformy od 13 lat, wcisnęła się nawet w komiksy, seriale i kino.
Pisząc o "współczesności" tego tytułu mam na myśli fakt, ze w końcu po zmianie developera seria wyszła z problemu pewnego opóźnienia w grafice i silniku gry względem innych, wydawanych równocześnie tytułów. System blokowy i kanciastości ciągnęły się za nią długo za długo :p.

I jeśli to może stanowić dodatkową rekomendację, to tak jak wspomniałam wcześniej - Ms. Croft nigdy nie wyglądała tak smakowicie Twisted Evil . Płeć przestaje odgrywać jakąkolwiek rolę, jest po prostu seksowna!

O, Simsy... Sesja zaliczona, został mi jeszcze tydzień byczenia się, a znajomi wracają dopiero w marcu. Może rozejrzę się w końcu w temacie dwójki.
Swoją drogą co wiadomo o trójce, jakieś szczególne zmiany są planowane?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hatter dnia Sob 20:01, 21 Lut 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sushi
Sushi, Sake and J-rock'n'roll!


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:08, 22 Lut 2009 Temat postu:

Sporo! Very Happy Tworząc Simy możemy im przypisać cechy z bogatej puli, toteż nie będzie już sztucznego podziału na znaki zodiaku (który u mnie się nie sprawdzał - finalnie wszyscy byli towarzyscy i jak jeden mąż olewali obowiązki domowe Wink Simowie mogą też - nareszcie! - wychodzić z domu i spacerować po okolicy: pracując, plotkując, spotykając się ze znajomymi czy uczestnicząc w lokalnych wydarzeniach. Plus lepsza grafika, więcej pomniejszych opcji i nowy silnik. Większa frajda rozpocznie się po wypuszczeniu dodatków Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hatter
Grigori


Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:27, 22 Lut 2009 Temat postu:

Cóż, nie ukrywam, ze najciekawiej w tym wszystkim brzmi opcja faktycznej ingerencji w charakter Simow. I racja, lenistwo u Simów to była raczej cecha stała i niezmienna, z drugiej jednak strony ciekawsze wydaje mi się walczenie z lenistwem niż z pracoholizmem.

CO do wyjścia z domu, czy w Sims 2 nie było już takiej możliwości? Grywałam na konsoli (wcale nie grało się tak źle, chociaż wiadomo, trzeba było się przyzwyczaić a i gałka analogowa myszki nie zastąpi) i jak pamięcią sięgam, mogłam z powodzeniem odwiedzać sąsiadów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sushi
Sushi, Sake and J-rock'n'roll!


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:32, 22 Lut 2009 Temat postu:

Na konsoli tak, ale nie w wersji komputerowej Smile Uprzedzając pytania: odwiedzanie okolicy bez plansz wczytywania nowych plików.

Cytując za wikipedią:
wikipedia napisał:
W kwestiach technicznych najważniejszą zmianą będzie poruszanie się po całym mieście bez wczytywania dodatkowych plików. Kreator postaci także ma zostać zmodyfikowany. Oprócz rozbudowania dotychczasowych funkcji, twórcy stworzyli nowy kreator osobowości. W poprzednich częściach do dyspozycji oddane było kilka pasków osobowości (schludność, aktywność itp.), które trzeba było wypełnić. W The Sims 3 będzie do wyboru ok. 80 cech charakteru, z których można wybrać 5.

Zredukowano ilość potrzeb, których ma być teraz tylko 4: głód, sen, pęcherz i rozrywka, ponieważ twórcy chcą położyć większy nacisk na spełnianie marzeń i celów życiowych Sima. Marzenia są związane z cechami charakteru Simów i z ich celami życiowymi. Można swojemu podopiecznemu obiecać spełnienie marzenia, lub je odrzucić. Jeśli obiecało się spełnić pragnienie i nie spełniło się obietnicy Sim będzie miał zły humor.

Ostatnią nowością w grze mają być zmiany w trybach kupowania i budowania. Wcześniej można było zmieniać wygląd mebli jedynie poprzez wybranie jednego z dostępnych kolorów. W trzeciej odsłonie serii wprowadzony zostanie edytor obiektów, podobny do tego ze Spore, dzieki któremu będzie można samodzielnie projektować meble.


I pewnie jeszcze wiele innych pomniejszych udogodnień Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hatter
Grigori


Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:41, 22 Lut 2009 Temat postu:

O, a edytor projektów i możliwość projektowania wnętrz brzmi jak dla mnie jeszcze lepiej Very Happy. Niejednokrotnie włączałam grę głównie po to, by wklepać parę zbawiennych kodów i szaleć z mieszkaniami.

I dobrze, ze twórcy poszli w stronę ograniczenia ilości potrzeb zamiast jej zwiększenia, a już w ogóle błogosławieństwo za wyrzucenie potrzeby towarzystwa. Moi simowie notorycznie przypłacali swoje kariery depresją Razz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum zrzeszające fanów mangi Kaori Yuki Angel Sanctuary Strona Główna -> Offtop Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by JR9 for stylerbb.net Bearshare
Regulamin